Thursday 18 October 2012

Mengintai ya!!

siput oh siput
Ingat ingatkan kita update kita baca balik.... Rupanya ada pengikut setia ya... Thanks ya pada pengikut setia kita tu... Seminggu sekali pasti dia tinjau blog kita.... Nak kata special blog kita tu tak da la.... Banyak merapu dari yang betul... Tapi ado saja yang minat.... Hehehehe... Sekali lagi thanks pada supporter supporter yang spoting gila nehhh... Hheeee o_O

Cerita pasal mengintai.... Aku ada la cerita aku yang tersendiri.... Kisah ni kisah betul... Pelakon utama dia aku la... Hahaahahaha... Seronok wei mengintai orang mandi... Hhahhahaha... Aku ingat masa tu aku form3 rasanya... Aku pun dah ingat ingat lupa dah... Tgh duk lepak lepak depan rumah dengan kawan kawan aku... Duk gelak ketawa, kutuk mengutuk... Tiinnngggg!! Member ku berkata kata.... Esok pagi jom intai rumah pak kadir... Anak dara dia comel comel kot... Trennggg treenngg masing masing berpikir.... " ngam esok pagi pagi kita gi intip...malam nie projek.kita tebuk lubang kat bilik air dia... Esok pagi pagi tak payah susah susah nak korek.... Kepala saaiittooonn dah naik... Kehkehkeh...

Malam tu jugak aku ngan kawan kawan aku korekk... Jenggg jennggg... Siap... Nampak sudah.... Kebetulan pak kadir nie sebelah rumah kawan aku ja... Masing masing pakat tido rumah kawan aku nie la... Kerja menebuk lubang dah setel.... Tinggal nak pi intip ja la esok..... Sampai ada yang tak tido la malam tu punya excited nak skodeng... Hahahahahaha....

Tonggg!! Tonnnggg!!! Toonnggg...!!! Wake up gengg... Bangun bangun.... Yeaaahhhh!! Masa untu beraksi... Sshhh!! Diam diammm.... Keceburrr keceburrr dengar ayaq orang mandi... And then bila dah sampai semua pakat duk tebeliak biji mato tu... Kira selamat la pak kadir nie... Pasal apa aku kata selamat... Pasal zaman aku dulu mana ada handphone canggih macam sekarang... Tak semua mampu beli... Kalau ada pun, NOKIA 3310.... Tu ja la yang kitorang mampu... Sambbuunngg balik cerita mengintai... Korang tau apa jadi... Anak dara pak kadir kami tak dapat... Yang dapat pak kadir yang sedang kusyuk dok mandi... Adehhh jahanam plan siooottt... Berbulu ja semua... Pakat pakat duduk tahan gelak tengok pak kadir mandi... Adooiii...

Yang best nya plan bagai nak rak... Tiga hari berturut turut duk repeat.... Pak kadir juga yang kami dapat... Rupa rupanya anak dia mandi atas kul 8 pg dah.... Adehhh....
- MISSION FAILED x-( -

No comments:

Post a Comment